گزارش صعود همنورد کوروش به قله 4075 متری شیر کوه یزد در همراهی انجمن کوهنوردی کارگران خرداد ماه 95

بنام خدایی که کوه آفرید      بنای چنین با شکوه آفرید

طبق تقویم ورزشی  انجمن کوهنوردی کارگران همدان تعداد 28 نفر از همنوردان  به مناسبت  رحلت  امام  روز پنجشنبه مورخه 13/3/95   ساعت 5 صبح از میدان امام به سرپرستی آقای علی کاویانی  با یک دستگاه اتوبوس   به سمت یزد حرکت کردیم و ساعت 17 به شهرستان  تفت  یزد  رسیدیم  و شب را در هلال احمر که از قبل هماهنگ شده بود مستقر شدیم .

راس ساعت 5 صبح  مورخه 14/3/95به سمت  روستای  خوش  آب و هوای ده بالا و روستای شیخ علیشاه رسیدیم و ساعت  6:30دقیقه گروه به سر قدمی آقای عباس فراهانی و مسئول فنی آقای رحیم رنجبرا ن و عقب داری آقای حاج احمد صابریون به ستون یک  با نظم خوبی شروع شد  بعد از عبور از چشمه اول به دره  قیفی  بنام دره نجیب رسیدیم  این دره  دارای شیب تندی داشت که همنوردان با احتیاط لازم عبور میکردند و ساعت 10:15 به پناهگاه رسیدیم ،بعد از استراحت و صرف تنقلات مجددا ساعت 10:30 با همان نظم خاص   ادامه  مسیر  دادیم و بعد از عبور از  شیب ملایم طولانی  بالاخره راس ساعت 12:30 همنوردان پا به قله شیر کوه نهادند  و شور  نشاط همه همنوردان را فرا گرفت و  بعد از دیدن چشم انداز های بسیار زیبا و گرفتن عکسهای یادگاری ساعت 13:45 دقیقه مجددا با همان نظم فرود را به سمت پناهگاه ادامه دادیم  .

ساعت 15 به پناهگاه رسیدیم  و بعد از صرف  ناهار در  پناهگاه ساعت 15:45دقیقه به سمت روستای شیخ علی شاه  ادامه مسیر دادیم و ساعت 19:30 به کنار اتوبوس رسیدیم و ساعت 20:30به هلال  احمر محل شب مانی رسیدیم . بعداز شب مانی ساعت 7 صبح مورخه 15/3/95 به سمت دیار خود حرکت کردیم و ساعت 20:30 این برنامه نسبتا  خوب و شاد و به یاد ماندنی را به پایان رساندیم. جا  دارد از زحمات کلیه دستندرکاران که در برنامه ریزی و اجرا این برنامه کمک کردند  تا برنامه کوهنوردی  به خوبی به اتمام برسد . قدر دانی و تشکر شود.

روز و روزگارتان خوش باد.

گروه کوهنوردی همنورد کوروش...
ما را در سایت گروه کوهنوردی همنورد کوروش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:12