صعود همنوردان انجمن کوهنوردی کارگران به قله دالاخانی سنقر اردیبهشت ماه 95

بعد از هماهنگی لازم روز جمعه مورخه  17 اردیبهشت ماه 95  گروه کوهنوردی کارگران  همدان از طریق  یک  دستگاه اتوبوس  به سرپرستی آقای علی کاویانی راس ساعت 6 صبح از میدان امام زاده عبدالله به سمت شهرستان سنقر و کلیایی حرکت کردیم بعد ازعبور شهرستان سنقر به روستای تیمون رسدیم  و بعد از جم و جور کردن کوله ها راس ساعت 10 صبح   به ستون یک در یک هوای  ابری بارانی ادریبهشت ماهی به سر قدمی آقای رنجبران حرکت کردیم  در ابتدا ی  مسیربا بارندگی خفیف شروع شده بود مسیر را  ادامه دادیم و راس ساعت 13 در نزدیکی های پناهگاه با هماهنگی  سرپرست  تیم بعلت بارندگی شدید  به سمت پایین برگشتیم در مسیر که گل شده بود و همنوردان به سختی پایین می آمدند بالاخره ساعت 15 به کنار اتوبوس  رسیدیم بعد از صرف ناهار  به سمت  دیار کهن خود حرکت کردیم  والحمدالله این برنامه  خوب و به یاد ماندنی  ساعت 9 شب به پایان رسید.

روز و روزگارتان خوش

گروه کوهنوردی همنورد کوروش...
ما را در سایت گروه کوهنوردی همنورد کوروش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 205 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:12