گزارش صعود گروه کوهنوردی همنورد کوروش آموزش فنی و حرفه ای همدان به مناسبت هفته ملی مهارت به قله دما

بنام خدایی که کوه آفرید                       بنایی چنین با شکوه آفرید

گزارش صعود گروه کوهنوردی همنورد کوروش به قله دماوند به مناسبت هفته ملی  مهارت و ترویج آموزش فنی  و حرفه ای

گزارش صعود به قله 5671 متری دماوند  به مناسبت هفته ملی مهارت

مرداد ماه 95

بعد از هماهنگی های لازم  به مناسبت هفته ملی مهارت گروه کوهنوردی همنورد کوروش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان ،متشکل از آقایان سعید مرادپور (مهمان) ، مجید محمدی اخوان(مهمان) ، محمد ستاری(مهمان) ، علی همتی ، شهرام حمیدی محب، نبی اله علیدوستی، مصطفی وزینی افشار،از کارکنان آموزش فنی و حرفه ای همدان.  گروه راس ساعت 10 شب روز سه شنبه مورخه 12/5/95 با  یک دستگاه مینی بوس دولتی به رانندگی آقای مصطفی عبدالملکی به سمت تهران حرکت کردیم  و در ساعت 5 صبح مورخه 13/5/95 به پلور  و قرارگاه فدارسیون رسیدیم و کمی استراحت ساعت 7 صبح  از طریق نیسانهای مستقر در منطقه به سمت  مسجد صاحب الزمان   حرکت  کردیم وساعت 8:20 دقیقه به  مسجد رسیدیم و ساعت 8:30به طرف بارگاه سوم پناهگاه   حرکت کردیم  و ساعت 12:30 دقیقه  به بارگاه سوم رسیدیم  پس از  برقرار کردن چادرها   صرف ناهار و استراحت از ساعت 17:30 دقیقه برای هم هوایی وآمادگی بهتر  تا ارتفاع 4500 رفته و  باز گشتیم .روز پنجشنبه ساعت 3:30  صبح بعد ازجم و جور کردن کوله های  حمله به سرپرستی آقای سعید مراد پور و سر قدمی آقای مجید محمدی اخوان به سمت قله  حرکت کردیم بعد از عبور از  مسیر هاو شیبهای تند و نفس گیر  برفی بالاخره ساعت 9:30 دقیقه  همنوردان پا به مرتفع ترین قله کشور دماوند سرافراز نهادند شور ونشاط  همه همنوردان را فرا گرفت بچه های تیم با افتخار  و قدرت حدود پنج دقیقه  نرمش کردن  و پس از گرفتن عکسهای یادگاری 10:15 دقیقه به سمت پایین حرکت کردند و ساعت 13:30 به بارگاه سوم رسیدند پس از استراحت شاهد بارندگی برف شدید به مدت دو ساعت بودیم بعد از بارندگی باد شدید شروع شد و تاصبح ادامه داشت. و صبح جمعه ساعت 8 مورخه 15/5/95 به سمت  مسجد حرکت  کردیم و ساعت 10:40 دقیقه به مسجد رسیدیم.  از طریق نیسان های منطقه به سمت  قرارگاه حرکت کردیم بعد از رسیدن به قرارگاه از طریق مینی بوس که در قرارگاه منتظر همنوردان بود به سمت همدان حرکت کردیم و ساعت 19 این برنامه بسیار زیبا و تاریخی و ماندگار را الحمدالله  با خاطرات  خوش  وبه یاد ماندنی به پایان رساندیم .  در پایان جا دارد از سر قدمی خوب گروه آقا مجید و سرپرستی آقا سعید  وحمایت های   و پشتیانی  مدیرکل محترم جناب آقای مهندس مهرابی   تقدیر و تشکر شود.

روز و روز گارتان خوش باد

گروه کوهنوردی همنورد کوروش...
ما را در سایت گروه کوهنوردی همنورد کوروش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 438 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:12