گزارش صعود گروه کوهنوردی همنورد کوروش به قله 4150 متری سن بران (اشترانکوه) مرداد ماه 95

گزارش صعود گروه کوهنوردی همنورد کوروش به قله 4150 متری سن بران (اشترانکوه)                                    مردادماه95

'

بعد از هماهنگیهای لازم  ،گروه کوهنوردی  همنورد کوروش باتفاق گروه کوهنوردی کارگران همدان  راس ساعت 5:30 صبح روز پنجشنبه مورخه 28/5/95 از طریق یک دستگاه اتوبوس  به سرپرستی آقای علی کاویانی  به سمت دورود حرکت کردیم  وساعت 11:30 دقیقه به روستای طیان محل شروع کوهنوردی رسیدیم  بعد از جم وجور کردن کوله ها ساعت 11:40دقیقه  به سرقدمی آقای رحیم رنجبران و مسئول فنی حاج احمد صابریون به ستون یک  مسیر پاکوب کنار روستا  را پیش گرفتیم  بعد از عبور از تپه ها  و ماهورها به جوب آبی رسیدیم  و از  کنار جوب  آب  مسیر را ادامه دادیم  .ساعت 14:45 به پناهگاه  سنگی گل گل که ظرفیت  30 نفر دارد رسیدیم .در کنار چشمه اطراف پناهگاه بعد از استراحت مفصل و صرف ناهار ، ساعت 17:30 مسیر پاکوب  کنار پناهگاه  را ادامه دادیم   پس  از 45 دقیقه به  شیب نسبتا  تند و نفسگیر گرده ماهی  رسیدیم  مسیر پا کوب  زیگزاگ را    ادامه دادیم  و  به سنگ مثقال( اسمش مثقال بود ولی به شکل چهار گوش ،خیلی بزرگ و چندین تن وزنش بود) رسیدیم  و بعد از استراحت در کنار سنگ مثقال  ، صعود  را ادامه د ادیم  هر چقدر بالاتر می رفتیم  جانپناه چال کبود مشاهده نمی شد  بالاخره همنوردان بعد از عبور شیب تند و واقعا نفس  گیر  جانپناه را دیدند.  ساعت  19:45 به  جانپناه چال کبود که ظرفیت 20 نفر داشت  رسیدیم. پس از نیم ساعت استراحت و گرفتن عکسهای یادگاری و دیدن قله  های باعظمت گل گل ، گل گهر،وسن بران ،  با تصمیم  سرپرست تیم  بعلت  کمبود زمان برنامه ،  صعود به قله سن بران  را به زمان دیگری انداختیم. از جانپناه به سمت پایین برگشتیم و در موقع برگشت از نور و روشنایی ماه برای پایین  آمدن  استفاده میکردیم . فرود را به آرامی ادامه دادیم، ساعت 10:30 به پناهگاه گل گل رسیدیم  بعد از استراحت و صرف محتصر شام  مسیر را  به سمت روستای طیان ادامه دادیم . بالاخره ساعت 2صبح به محل شروع و کنار اتوبوس رسیدیم  . ساعت 2:30 صبح  به سمت دیار خود حرکت کردیم.

ساعت 8 صبح  جمعه مورخه 29/5/ 95این برنامه خوب و ماندگار را به پایان رساندیم.   در پایان جا دارد از کلیه دستندرکاران  اجرا ی برنامه  و آقایان صابریون ، آزادی ، و سیفعلی که  در شرایط سخت  زحمت تهیه آب آشامیدنی گروه را  کشیدند  تقدیر و تشکر شود.        سرافراز و برقرار باشید

گروه کوهنوردی همنورد کوروش...
ما را در سایت گروه کوهنوردی همنورد کوروش دنبال می کنید

برچسب : گزارش صعود به علم کوه,گزارش صعود به سبلان,گزارش صعود به آزادکوه,گزارش صعود به دماوند,گزارش صعود به قله سبلان,گزارش صعود به قله دماوند,گزارش صعود به اشترانکوه,گزارش صعود به قله آرارات,گزارش صعود,گزارش صعود به توچال, نویسنده : hamnavardao بازدید : 410 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:12