گزارش صعود به قله شا هو تیر ماه 96

بنام خداوند جان و خرد                   کزین برتر اندیشه بر نگذرد

بعد از هماهنگی  لازم تعداد روز پنجشنبه مورخه  15/4/96تعداد  24 نفر ازانجمن کوهنوردی کارگران همدان  راس ساعت شش و پانزده دقیقه  از میدان امام زاده عبدالله  به سرپرستی آقای  حاج احمد صابریون  از طریق یک دستگاه اتوبوس  به سمت شهرستان  روانسر از استان کرمانشاه   حرکت کردیم  و راس ساعت 11  به روستای  سر  یاس  رسیدیم  و از  آنجا از طریق  دو دستگاه  نیسان  به محل شروع برنامه حرکت کردیم  پس از جم و جور کردن کوله ها  ساعت 12:15دقیقه  گروه به سرقدمی آقای سعید مراد پور و جمع کننده تیم آقای اسد دستنبوه  با نظم خاصی  به سمت  منطقه ییلاقی حرکت کردیم و ساعت 15:15  به کنار چشمه ای رسیدیم  ودر آنجا  چادر ها  را برقرار کردیم و بعد صرف ناهار و استراحت مختصر  راس ساعت17:20 دقیقه  از  مسیر سمت چپ  بهسمت  قله شاهو  از مسیر پاکوب  را ادامه دادیم.

بعد از عبور از  چند چشمه  و دیدن افراد محلی که برای تفرج به ارتفاعات آمده بوند  و عبور  از شیبهای نسبتا تند که  گاها  همنوردان   دست به سنگ میشدند  و حتی بعضی مواقع  شیب های  تند و سنگی خطر ناک  باعث  میشد که همنوردان به سختی عبور میکرد ند بالاخره  راس ساعت 7:45 همه همنوردان با نظم خاصی  پا به قله 3370 متری شاهو نهادند . شور و نشاط  همه همنوردان را فرا گرفت  و بعد از گرفتن عکسهای  یادگاری  ودیدن مناظر  بسیار زیبای منطقه وخواندن  سرود ، راس ساعت 8:20 دقیقه  فرود  را همان نظم خاص ادامه دادند  و راس ساعت 10:45 دقیقه به  محل  نصب چادر ها رسیدیم . بعد از صرف شام و سپری کردند شب به یاد ماندنی  ، صبح روز جمعه راس ساعت 8:15 دقیقه گروه با  همان نظم خاص به سمت شروع برنامه  حرکت کرد ابتدا شیب ملایم سپس به شیب نسبتا تندی  را ادامه دادیم و ساعت 10:15 به محل شروع برنامه رسیدیم  بعد از استراحت مختصر از طریق  دو دستگاه نیسان به روستا  سریاس حرکت کردیم . و مجددا   از طریق اتوبوس به سمت شهر جوانرود حرکت و  بعد از  صرف ناهار  با هماهنگی  سرپرست  گروه  برای خرید در باراچه مرزی  انجام   شد . ساعت 5 و نیم به سمت  دیار کهن خود حرکت کردیم . این برنامه خوب  و به یادماندنی را ساعت 11 شب  به پایان رساندیم. در ضمن لازم به ذکر است که  کلیه  هزینه ها ی  این برنامه از طریق خود  همنوردان تامین  شد .

خدا قوت

+ نوشته شده در  یکشنبه هجدهم تیر ۱۳۹۶ساعت 12:29  توسط شهرام حمیدی محب  |
گروه کوهنوردی همنورد کوروش...
ما را در سایت گروه کوهنوردی همنورد کوروش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hamnavardao بازدید : 242 تاريخ : چهارشنبه 21 تير 1396 ساعت: 0:12